بازدید و نظارت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پایگاه بهداشتی قلعه نو

بازدید و نظارت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پایگاه بهداشتی قلعه نو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه هجدهم دی ماه سال جاری بازدید و نظارت از پایگاه بهداشتی قلعه نو شهرستان گرمسار انجام شد.

دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و علی شاه حسینی معاون بهداشتی به همراه کارشناسان مسئول ستاد این شبکه، تمامی واحد های این پایگاه را پایش و چک لیست های مربوطه را تکمیل نمودند.

جلسه بررسی مسائل این پایگاه هم با حضور تمامی کارشناسان ستاد شبکه و شاه حسینی مسئول پایگاه قلعه نو در همان پایگاه تشکیل و کارشناسان در خصوص رفع مسائل موجود و ارتقای شاخص های بهداشتی نکاتی را بیان نمودند.

  • کد خبر : 49068
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر