بازدید و نظارت عالیه معاون بهداشتی دانشگاه از شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه به همراه مهندس دارایی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان و جمعی از مدیران و کارشناسان معاونت بهداشتی در راستای بررسی نحوه ارائه خدمات بهداشتی، به شهرستان گرمسار سفر کرد.
معاون بهداشتی دانشگاه ضمن بازدید از تمامی واحد های فنی ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، روند نظارت عالیه را بررسی و در خصوص مسائل واحد ها با کارشناسان ستادی بحث و گفتگو نمودند.
در ادامه این بازدید دکتر سید سعید کسائیان از ساختمان در دست احداث شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار بازدید و راهکار های لازم را در جهت تسریع در بهره برداری از این پروژه دردست احداث را ارائه نمود و همچنین ضمن حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی اله صفری و بازدید از این مرکز، روز ماما را با اهدای لوح تقدیر و هدیه تبریک گفتند.
در پایان دکتر بهرام قدس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن تشکر از برگزاری نظارت عالیه معاونت بهداشتی دانشگاه از شهرستان گرمسار، در خصوص پایش های بعمل آمده و مسائل پیش رو در حوزه بهداشت شهرستان مطالبی را ارائه نمود.