بازدید مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی از طرح سرشماری سلامت خانواده شهرستان گرمسار

بازدید مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی از طرح سرشماری سلامت خانواده شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 25  تیر ماه سال جاری دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی به همراه جمعی از کارشناسان این معاونت از روند سرشماری طرح سلامت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار بازدید نمودند.

مدیر شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه ضمن بازدید از پایگاه های سلامت شماره 2، قلعه نو و امید و بررسی روند سرشماری در این پایگاه ها، بر انجام صحیح و دقیق سرشماری تاکید و با بیان مجدد اهمیت طرح سلامت خانواده به مراقبین سلامت، در خصوص زمان بندی این طرح در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان به شاغلین در این پایگاه ها توضیحاتی را بیان نمود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار هم ضمن همراهی کارشناسان معاونت بهداشتی در این پایش، اقدامات و فعالیت های انجام شده را بیان و در خصوص تعداد موارد و شاخص های شهرستان در طرح سلامت خانواده توضحیحاتی را بیان نمود.

دکتر بهرام قدس با اشاره به فعالیت و همکاری های رابطین سلامت در این طرح، رابطین را بازوان پرتوان این شبکه دانست و از زحمات ایشان تقدیر نمود.

  • کد خبر : 45344
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *