بازدید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار از پروژه در حال ساخت خانه بهداشت رشمه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه نهم مهر ماه سال جاری دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه شاه حسینی معاون بهداشتی این شهرستان از پروژه در حال ساخت خانه بهداشت رشمه بازدید کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار ضمن بررسی وضعیت و روند پیشرفت پروژه در دست احداث خانه بهداشت رشمه، پیرامون مسائل مربوط به اجرای این پروژه با پیمانکار به بحث و تبادل نظر پرداخت و بر تسریع اتمام این پروژه بهداشتی تاکید نمود.
شایان ذکر است: خانه بهداشت رشمه تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت شهید احمد حسنی (ریکان) شهرستان گرمسار می باشد.
لینک کوتاه خبر :