بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان از دانشکده تغذیه و علوم غذایی مستقر در آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه چهاردهم اسفند ماه سال جاری مهندس حسنی سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان به اتفاق لهردی معاون فرماندار، سجادی شهردار و هیات همراه از دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان بازدید کرد.
در ابتدا نشستی با حضور دکتر یوسفی رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان تشکیل شد که دکتر یوسفی ضمن خیرمقدم به حاضران، گزارشی از وضعیت دانشکده ارائه کرد و سپس پیرامون موضوعات مطرح شده بحث و تبادل نظر شد در نهایت چند تصمیم در خصوص رفاهیات برای دانشجویان دانشکده گرفته شد ودر نهایت توصیه و راهکارهای لازم ارائه شد.
در ادامه فرماندار شهرستان آرادان با حضور در کلاس های درسی دانشکده، به گفتگو با دانشجویان پرداخت و به سوالات آنان پاسخ داد و در ادامه از قسمت های مختلف دانشکده و پروژه در حال ساخت خوابگاه بازدید و بر اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان آرادان در جهت پیشبرد اهداف حوزه های مختلف دانشکده تاکید نمود.