بازدید سرپرست دانشگاه از حوزه های درمان، بهداشت و اورژانس 115 شهرستان مهدیشهر

بازدید سرپرست دانشگاه از حوزه های درمان، بهداشت و اورژانس 115 شهرستان مهدیشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، پنجشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۴، دکتر علی رشیدی‌ پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با همراهی دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان و دکتر پیمان رئیس عبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه از حوزه های بهداشتی، درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی 115 شهرستان مهدیشهر بازدید کردند.

درراستای بررسی میدانی وضعیت خدمت‌رسانی درمانی و ارزیابی عملکرد کادر درمان در شهرستان مهدیشهر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مهندس خداداد سرپرست فرمانداری مهدیشهر با حضور در بیمارستان 15 خرداد، از بخش‌های اورژانس، داروخانه، تاسیسات، داخلی و سایر بخش‌های کلیدی بیمارستان بازدید کردند و با گفتگو با بیماران و مراجعان از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی قرار گرفتند.

دکتر علی رشیدی پور به اتفاق هیات همراه در بازدید از بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر با پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان بیمارستان به گفتگو پرداخت و از نقطه‌ نظرات آنان در زمینه بهبود کیفیت خدمات درمانی مطلع شد.

وی به اتفاق هیات همراه روند ارائه خدمات بهداشتی در مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی جعفرآبادی شهمیرزاد را ارزیابی کرد و در گفتگو با کادر بهداشت و کارکنان این مرکز بهداشتی بر نقش مهم و موثر بهداشت در امر پیشگیری از ابتلا به بیماری ها و کاهش هزینه های درمان تاکید نمود.

همچنین دیدار و گفتگو با نیروهای عملیاتی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مهدیشهر و بررسی ماموریت های انجام شده توسط دکتر علی رشیدی پور، از دیگر برنامه های سفر یک روزه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شهرستان مهدیشهر بود.

لازم به ذکر است: در بازدید از بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر، دکتر علی فاضل یزدی سرپرست بیمارستان، اسکندری مدیر، شاهجوئی مترون و جمعی از مسئولان بیمارستانی نیز حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 57452
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *