بازدید رئیس دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید بابایی خیرآباد به مناسبت هفته سلامت 1403
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه سال 1403 و سومین روز از هفته سلامت سال جاری؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه به اتفاق دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل و مدیر اجرائی حوزه ریاست دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید بابایی خیرآباد تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان بازدید کردند.
در این بازدید که دکتر شیرازه معانی رئیس و جمعی از مدیران مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق هیات همراه از بخش های مختلف مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید بابایی خیرآباد بازدید و روند ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.
دکتر کامران قدس در گفتگو با کادر بهداشت این مرکز، از زحمات و خدمات این عزیزان قدردانی و بیان نمود: نام گذاری یک هفته از سال به عنوان هفته سلامت، نشاندهنده اهمیت مقوله سلامت در جامعه است و ما خدمتگزاران این حوزه باید درراستای تحقق امر مهم حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم بیش از پیش تلاش نمائیم.
لازم به ذکر است: این اقدام به مناشبت هفته ملی سلامت 1403 درراستای قدردانی از کادر بهداشت شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید بابایی خیرآباد به نمایندگی از خادمان حوزه سلامت استان سمنان، انجام شد.