بازبینی نهایی اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه انجام شد

بازبینی نهایی اعتبار بخشی موسسه ای دانشگاه انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست بازبینی و بازنگری مستندات استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه و رئیس کمیته اعتباربخشی موسسه ای، معاونان و مدیران حوزه ستادی دانشگاه، مسئولین حیطه های 8 گانه استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای، معاون آموزشی پژوهشی دانشکده تغذیه و علوم غذایی و مدیریت اطلاع رسانی پزشکی، مسئول دبیر خانه جامع عدالت تعالی و بهره وری دانشگاه، مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه و کارشناسان حوزه ستادی دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و فعالیت های صورت گرفته، اعتبار بخشی موسسه ای را برنامه در جهت بهبود و تضمین ارتقای کیفیت خدمات سلامت در دانشگاه عنوان نمود.

دکتر کامران قدس بر ضرورت بازبینی و بازنگری مستمر استانداردهای اعتبار بخشی موسسه ای در راستای تحقق اهداف و ارزش های دانشگاه تاکید نمود.

بازبینی مستندات بارگذاری شده در سامانه جامع اعتبار بخشی وزارت در حیطه های اهداف و رسالت،مدیریت و رهبری، منابع و امکانات، کیفیت و تعالی سازمانی، هیات علمی، خدمات دانشجویی، پژوهش، فناوری و نوآوری و آموزش دانشجو از مهم‌ترین مباحث بازنگری در جلسه بودند.

 

  • کد خبر : 44870
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *