انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ایران در حوزه اعتباربخشی

انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و ایران در حوزه اعتباربخشی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ نشست هم اندیشی، بررسی و تعیین مفاد تفاهمنامه همکاری آموزشی در حوزه اعتباربخشی بین دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان و ایران با حضور دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی، دکتر بهروز کارگری مسئول دبیرخانه اعتباربخشی و مدیران آموزشی برگزار شد.

در  این جلسه پس از  بحث و تبادل نظر درباره برنامهها، نیازها و الزامات همکاری آموزشی، مقرر شد که معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان، مفاد لازم و جزئیات همکاریها را تدوین و در  جلسههای آتی ارائه دهد.

دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه ضمن تاکید بر اهمیت کیفیت آموزش و بهبود فرآیندهای اعتبار بخشی در دانشگاه ها، خاطر نشان کرد: این گام به عنوان آغاز همکاریهای مؤثر بین دو دانشگاه و تلاش برای بهبود نظام آموزشی و اعتباربخشی در سطح کشور تلقی میشود.

 

  • کد خبر : 57629
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *