انجام اعتباربخشی از گروه فیزیک پزشکی توسط ارزیابان وزارت بهداشت در دانشگاه

انجام اعتباربخشی از گروه فیزیک پزشکی توسط ارزیابان وزارت بهداشت در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، امروز یکشنبه 28 خرداد ماه سال 1402 بازدید ادواری هیئت بورد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از گروه فیزیک پزشکی دانشکده پزشکی و گروه پرتوشناسی دانشکده پیراپزشکی سرخه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان انجام شد.

دکتر محمدرضا دیوبند، دکتر علی شبستانی منفرد و دکتر علیرضا منتظر ابدی اعضای تیم بازدیدکنندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در گروه فیزیک پزشکی دانشکده پزشکی و گروه پرتوشناسی دانشکده پیراپزشکی سرخه از برنامه آموزشی گروه های آموزشی و همچنین مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر و مرکز پزشکی هسته ای راه آسمان بازدید نموده و با توجه به استانداردهای اعتباربخشی آموزشی مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه نشستی با حضور بازدیدکنندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر قدس رئیس دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر طالشی مدیر گروه فیزیک پزشکی، دکتر حجازی رئیس دانشکده پیراپزشکی سرخه و دکتر جدیدی عضو هیات علمی دانشگاه در محل سالن اجتماعات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم به هیئت محترم بورد وزارت بهداشت، بیان داشت: با تمام وجود به برنامه اعتبار بخشی اعتقاد دارم و برنامه های ارزیابی را یکی از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت می دانم و امیدوارم برنامه های ارزیابی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آموزشی کمک شایانی در ارتقای کیفی دانشگاه ما داشته باشد.

 

  • کد خبر : 44768
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *