انتصاب مدیر گروه آموزشی بیوشیمی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر عباس پاکدل عضو هیئت علمی بیوشیمی و هماتولوژی دانشگاه در حکمی از سوی دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه به عنوان مدیر گروه آموزشی بیوشیمی دانشگاه منصوب شد.
در این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر عباس پاکدل
عضو محترم هیئت علمی بیوشیمی و هماتولوژی
با سلام و احترام؛
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به پیشنهاد رئیس دانشکده پزشکی، بهموجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی و سمت آموزشی، به مدت دو سال بهعنوان «مدیر گروه آموزشی بیوشیمی» منصوب میشوید تا با بهکارگیری همه توان و ظرفیت گروه، نسبت به اجرای راهبردها در آن حوزه و ارتقاء جایگاه دانشگاه تلاش نمایید.
امید است با عنایات خداوند متعال، در انجام شایسته وظایف به شرح مربوطه، با رعایت اصول قانون مداری و اعتدالگرایی موفق و مؤید باشید.
رئیس دانشگاه