انتصاب دکتر آرش اکبری به عنوان سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در حکمی دکتر آرش اکبری پزشک متخصص بیماری های قلب و عروق را به عنوان سرپرست بیمارستان معتمدی منصوب کرد.
در این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر آرش اکبری
متخصص محترم بیماری های قلب و عروق
با سلام و احترام؛
خداوند متعال را شاکریم که نعمت خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف و گرانقدر میهن عزیزمان را به ما عطا نمود، بموجب این ابلاغ به عنوان" سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار "منصوب میشوید.
امید است با یاری خداوند متعال ،رعایت جوانب شرعی و قانونی و با عنایت به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و برنامه ریزی مناسب، استفاده از نظرات صاحب نظران و همراهی و همفکری نیروهای خدوم و صدیق آن مجموعه و هماهنگی در راستای اجرای سیاست ها و اهداف دانشگاه در خدمت به مردم شریف آن خطه اقدام نمائید.
رئیس دانشگاه