انتخاب دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به عنوان دستگاه اجرایی برگزیده ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 1401
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مهندس سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در نامه ای خطاب به دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را به عنوان " دستگاه اجرایی برگزیده ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 1401 " انتخاب و از اقدامات این دانشگاه قدردانی نمود.
در این نامه آمده است:
جناب آقای دکتر قدس
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان
سلام علیکم؛
امروز دیده بیدار و امیدوار جوانان که میدانداران اصلی گام دوم انقلاب به شمار میآیند به مسئولان است که سکان هدایت مدیریت کشور را در دست گرفتهاند که با روحیه جهادی، احساس تعهد و مسئولیت درصدد شکوفایی نسل جوان کشور و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مجدانه تلاش و کوشش نموده و در مسیر پیشرفت استان و کشور، بیمنت گامهای ارزنده و مؤثر برداشتهاند.
بدینوسیله از تلاشهای ارزشمند جنابعالی در اهمیت به امور جوانان و حضور و مشارکت فعال در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و بهعنوان " دستگاه اجرایی برگزیده ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 1401 " ، تقدیر و تشکر میگردد. از خداوند متعال سعادت، سربلندی و بهروزی جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به نسل پویا و آیندهساز ایران اسلامی را خواستارم.
سید محمدرضا هاشمی
استاندار سمنان