اعضای هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منصوب شدند

اعضای هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منصوب شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با ارسال نامه ای خطاب به دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اعضای هیات ممیزه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان را منصوب نمود.

در این نامه آمده است:

با سلام و احترام؛

براساس پیشنهاد آن دانشگاه و برابر مواد یک و دو مقررات مربوط به تشکیل و اختیارات هیات ممیزه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با عضویت اعضای پیشنهادی زیر برای مدت دو سال در هیات ممیزه آن دانشگاه موافقت بعمل می آید.

جناب آقای دکتر علی رشیدی پور رئیس محترم دانشگاه

جناب آقای دکتر مجید میرمحمدخانی معاون محترم آموزشی دانشگاه

جناب آقای دکتر مجید اسلامی معاون محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه

جناب آقای دکتر احسان حسین زاده سرپرست محترم معاونت درمان دانشگاه

سرکار خانم دکتر رزیتا هدایتی معاون محترم فرهنگی دانشجویی دانشگاه

جناب آقای دکتر خلیل اله معینیان 

جناب آقای دکتر حسام الدین عسگری مجدآبادی 

جناب آقای دکتر راهب قربانی 

جناب آقای دکتر رامین طاهری 

سرکار خانم دکتر ستاره سلطانی 

جناب آقای دکتر فرهاد ملک 

جناب آقای دکتر محمد فروزش فرد 

جناب آقای دکتر حمیدرضا همتی 

جناب آقای دکتر سید افشین سمائی 

جناب آقای دکتر محسن سلیمانی 

جناب آقای دکتر علی اصغر قدس 

جناب آقای دکتر عباسعلی وفایی 

جناب آقای دکتر منوچهر صفری 

جناب آقای دکتر مجید جدیدی 

جناب آقای دکتر محمد فروتن 

جناب آقای دکتر داوود عرب 

لازم به ذکر است: دکتر علی رشیدی پور رئیس دانشگاه در حکم هایی به استناد نامه شماره 5952/ 500 / د مورخ 06 / 10 / 1404 مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و براساس مواد یک و دو مقررات مربوط به تشکیل و اختیارات هیات ممیزه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، اعضای هیات ممیزه دانشگاه را به مدت دو سال منصوب نمود.

  • کد خبر : 60330
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *