اطلاعیه برگزاری سلسله کارگاه های توانمند سازی اعضای هیات علمی

اطلاعیه برگزاری سلسله کارگاه های توانمند سازی اعضای هیات علمی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ با توجه به اهمیت و الزام گذراندن دوره های توانمندسازی اعضای هیئت علمی جهت ارتقاء، کارگاههای توانمندسازی اعضای هیئت علمی، مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه، برگزار می شود.

عنوان کارگاه: کارگاه آشنایی با قوانین و مقرارت هیات علمی 

سه شنبه 26 دی ماه سال 1402 

ساعت 12:30 الی 14:30

عنوان کارگاه: آیین نامه ارتقا

زمان: دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 - ساعت 10 الی 12 

مدرس: دکتر علی اصغر قدس عضو هیات علمی و مدیر امور هیات علمی دانشگاه

 سلسله کارگاه های کاربرد هوش مصنوعی در آموزش، پژوهش و درمان

عنوان: کاربرد چت بات ها در آموزش

(طراحی دوره، درس و برنامه ریزی درسی و کلاسی، طراحی آزمون، طراحی اسلاید و پاورپوینت و ....)

زمان: 25 دی ماه 1402 - ساعت 8 الی 12

محل: سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه 

مدرسین : دکتر پیمان رئیس عبدالهی، دکتر فرزانه کرمانی، دکتر منیر نوبهار و  دکتر عباسعلی وفایی

اعضای محترم هیات علمی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلیک نمایید
dme.semums.ac.ir/ZGp3
 
 
  • کد خبر : 49157
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر