اطلاعیه اسکان دانشجویان در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با توجه به پیشرو بودن سال تحصیلی جدید و مصوبه کمیته اسکان در خصوص حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی در شهر سمنان، اطلاعیه مدیریت امور دانشجویی دانشگاه پیرامون اسکان دانشجویان در نیم سال اول تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شرح زیر است:
۱- طبق مصوبه هیات رئیسه دانشگاه، خوابگاه به پنجاه درصد اول، زمان تحصیل دانشجویان روزانه (کارشناسی، کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، پزشکی و دندانپزشکی) مشغول به تحصیل در شهر سمنان تعلق می گیرد؛
* دانشجویان کاردانی: ورودی سال ۱۴۰۱ و دانشجویان ورودی جدید
* دانشجویان کارشناسی: ورودی سال ۱۴۰۱ و دانشجویان ورودی جدید ( دانشجویان دختر ۱۴۰۰ خوابگاه بوستان در صورت وجود ظرفیت می توانند از خوابگاه استفاده نمایند)
* دانشجویان پزشکی: ورودی سال های ۱۳۹۹،۱۴۰۰ ،۱۴۰۱ و دانشجویان ورودی جدید
* دانشجویان دندانپزشکی: ورودی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و دانشجویان ورودی جدید
۲- به تمامی دانشجویان ارشد و Phd خوابگاه تعلق نمی گیرد.( در صورت وجود ظرفیت یک نیمسال اسکان داده خواهد شد)
۳- به تمامی دانشجویان شهریه پرداز، میهمان، انتقالی و پردیس بین الملل خوابگاه تعلق نمی گیرد.
۴- دانشجویان پزشکی که سه و نیم یا ۷ ترم، دندانپزشکی ۳ سال، کارشناسی ۲ سال، ارشد ۱ سال و دانشجویان دکتری( Phd) ۲ سال از پانسیون استفاده نموده اند، پانسیون به آنها تعلق نمی گیرد و فرصت دارند تا پایان مرداد ماه پانسیون را ترک نمایند.
۵- به دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ، ستاد شاهد و ایثارگر ، استعداد درخشان طبق مدارک مثبته خوابگاه تعلق می گیرد.
۶- تمامی دانشجویان موظفند جهت دریافت مجوز در روزهای اداری به کارشناسان امور خوابگاه ها مراجعه نمایند، در غیر این صورت امکان حضور در خوابگاه ها وجود ندارد.