از مادران باردار مراجعه کننده به پایگاه سلامت امید شهرستان گرمسار تجلیل شد

از مادران باردار مراجعه کننده به پایگاه سلامت امید شهرستان گرمسار تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه سال جاری در راستای بزرگداشت هفته ملی جمعیت، دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار به همراه دکتر علی بیگی مسئول واحد سلامت خانواده و مرتضی کارشناس جوانی جمعیت از پایگاه سلامت امید بازدید نموده و از مادران باردار مراجعه کننده به این پایگاه با اهدای هدیه به همراه یک پیام بهداشتی تقدیر نمودند.

دکتر قدس بارداری و زایمان را یکی از پدیده های شگرف طبیعت و مظهر قدرت الهی که خالق هستی در اختیار زنان قرار داد است، دانست و در خصوص اهمیت فرزند آوری، گفت: هیچ چیز جای فرزند را در زندگی نمی‌گیرد و فرزندان سرمایه‌های زندگی هستند.

در پایان نیز از مادران باردار مراجعه کننده به این پایگاه با اهدای هدیه به همراه یک پیام بهداشتی تقدیر نمودند.

  • کد خبر : 44417
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *