ارائه خدمت به 716 بیمار در بخش اسکوپی بیمارستان کوثر در سه ماهه چهارم سال 1402

ارائه خدمت به 716 بیمار در بخش اسکوپی بیمارستان کوثر در سه ماهه چهارم سال 1402

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بخش خیرساز اسکوپی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر در سه ماهه چارم سال 1402 به 716 بیمار ارائه خدمت نمود.

سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر بیان نمود: در ماه های دی، بهمن و اسفند سال گذشته، 716 بیمار از بخش اسکوپی بیمارستان کوثر خدمت دریافت کردند.

دکتر محمد فروزش فرد با تاکید بر اینکه با ارائه خدمت در این بخش خیرساز از اعزام بیماران به سایر استان ها جلوگیری می شود، گفت: بخش اسکوپی مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان با مساعدت و همکاری خیرین نیک اندیش ساخت، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: این بخش با امکانات کامل و به روز دنیا، آماده ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به هموطنان و هم استانی های عزیز است.

  • کد خبر : 50253
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر