به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین اجلاسیه ۴۵ شهید دانشجو در شهرستان سمنان با عنوان بعید الخروج و با حضور خانوادههای معظم شهدا، دانشجویان و مسئولان استانی در سالن امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.
در این اجلاسیه حجت الاسلام و المسلمین محرم بیابانی مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه، دکتر علی خالقیان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و مجتبی تجلی مشاور ریاست درامور شاهد و ایثارگران دانشگاه نیز حضور داشتند، همزمان با این اجلاسیه نمایشگاه بعید الخروج (دانشجویانی که دانشگاه را رها کردند و در جبهه حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل شدند) با به نمایش گذاشتن عکسها، پوستر، وصیتنامه شهدا،واقعیت مجازی، موکب پذیرایی وتجهیزات ولوازم نظامی دوران دفاع مقدس در ۱۱ غرفه برگزار شد.
اجرای گروه نمایشی صاحب لوا ، شعر خوانی شاعر آئینی استاد احمد بابایی، اجرای نمایش داستان زندگی سه زوج دانشجو توسط گروه تئاتر «به امید دیدار» و روایت گری حجتالاسلام سیدمحمد میرعلی اکبری از جمله برنامه های این اجلاسیه بود.
دومین اجلاسیه ۴۵ شهید دانشجوی شهرستان سمنان با تجلیل از خانواده های معظم شهدا در این شهرستان به کار خود پایان داد.