اجرای مانور مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان شهرستان گرمسار

اجرای مانور مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان شهرستان گرمسار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مانور مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در شهرستان گرمسار با حضور دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، کارشناسان بهداشت محیط، مدیر دفتر خدمات سلامت و نمایندگان و روسای اداره های مرتبط در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در راستای اجرای این مانور بیان نمود: کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط همه ساله و در آستانه ایام نوروز و به منظور کنترل عوامل محیطی موثر بر سلامت آب، مواد غذایی، دخانیات، دفع بهداشتی فاضلاب، پسماند و ... و در راستای پیشگیری از بسیاری از بیماری های واگیر و غیر واگیر و عفونت های منتقله از آب و غذا و به جهت تامین و حفظ سلامت زائران، مسافران و گردشگران، بازرسی از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با اولویت مراکز و اماکن حساس، نانوایی ها، رستوران، اغذیه فروشی ها، محل های اسکان مسافرین، هتل ها، مهمانسراها ، اقامتگاه ها و اماکن بین راهی را تشدید می نمایند.

دکتر بهرام قدس ادامه داد: امسال نیز نظر به تقارن عید نوروز با ماه مبارک رمضان و اهمیت بیش از پیش موضوع، برنامه کشیک های نوروزی واحد مهندسی بداشت محیط از تاریخ 15 اسفند 1402 لغایت 25 فروردین ماه سال 1403 همه روزه در ایام تعطیل و غیر تعطیل و از ساعت 08:00 الی 20:00 با حضور فعال تیم های بازرسی واحد مهندسی بهداشت محیط شهرستان اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است: قبل از اجرای مانور، دستورالعمل مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان توسط مهندس حاجیان کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط آموزش داده شد و هماهنگی های لازم برای اجرای هرچه مطلوبتر برنامه صورت پذیرفت و در پایان مانور نیز، تعدادی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی در قالب بازدید مشترک در معیت نمایندگان و روسای اداره های مرتبط مورد بازرسی قرار گرفتند. 

  • کد خبر : 50140
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر