آزمایشگاه بهداشت آب و فاضلاب معاونت بهداشتی مورد ارزیابی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، قرار گرفت

آزمایشگاه بهداشت آب و فاضلاب معاونت بهداشتی مورد ارزیابی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در روز دوشنبه 5 آذر ماه 1403 مهندس شهوری به عنوان کارشناس بهداشت محیط مرجع کشوری به اتفاق کارشناسان مربوطه از آزمایشگاه بهداشت آب و فاضلاب بازدید کردند و از نزدیک در جریان تحولات و توانمندی ها و روند نظارت بر کیفیت آب آشامیدنی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان قرار گرفتند.

هدف از این بازدید بررسی سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه از نظر فضای فیزیکی، نیروی انسانی  و چگونگی کنترل کیفیت آب آشامیدنی بود و مهندس حمیده پرچ سرپرست گروه سلامت محیط، گزارشی در رابطه با بخش های مختلف آزمایشگاه و تجهیزات و چگونگی کنترل کیفیت آب آشامیدنی، برنامه ها و چالش ها بیان کرد.

به با توجه به جمع بندی و گزارش مهندس طالب کارشناس مسئول آزمایشگاه بهداشت آب و فاضلاب در حال حاضر در این آزمایشگاه پارامتر های میکروبی و شیمیایی آب آشامیدنی (مواد معدنی غیر سمی) اندازه گیری می شود.

  • کد خبر : 54432
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *