آئین معارفه پزشکان متخصص نوورود دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه بیستم آبان ماه سال جاری آئین معارفه پزشکان متخصص نوورود دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان دانشگاه، ، دکتر محمدتقی فتحعلیان مدیر اجرائی و کارن یحیائی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ،دکتر سحر سعدالدین مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان و تنی چند از کارشناسان معاونت درمان دانشگاه نیز حضور داشتند، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ضمن خیرمقدم به پزشکان متخصص، به معرفی استان سمنان، جاذبه های گردشگری، موقعیت جغرافیایی و... پرداخت.
در ادامه این نشست سرپرست معاونت درمان دانشگاه با خوش آمدگویی به پزشکان متخصص، مطالبی درراستای سیاست ها و اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، تشریح قوانین و مقررات اداری و بالینی، وضعیت آنکالی، حضور و فعالیت پزشکان متخصص در کلینیک های تحت پوشش دانشگاه، اسکان، پرداختی ها و... بیان نمود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع پزشکان متخصص نوورود دانشگاه، اظهار کرد: ما باید حس تکلیف و وظیفه شناسی را در وجودمان بیش از پیش تقویت نمائیم تا در امر خدمت رسانی به مردم، این عزیزان حس کرامت انسانی را خود احساس کنند.
دکتر کامران قدس با تاکید بر اینکه ارائه خدمات مطلوب و در شان مردم اولویت اصلی این دانشگاه است، گفت: قطعا حضور به موقع شما، اخلاق نیکو و لبخند شما و حس مسئولیت پذیری شما می توانند احساس رضایت را در مردم ایجاد کند.
وی ضمن تاکید بر اینکه حوزه سلامت استان سمنان درراستای ارتقای زیرساخت ها و خدمات رفاهی برای پزشکان متخصص تلاش می نماید، افزود: امیدوارم دوشادوش یکدیگر بتوانیم بیشتر از گذشته تمام تلاشمان را برای خدمت صادقانه به مردم در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انجام دهیم.