آئین قدردانی از بهورزان و مربیان بهورزی شاغل در شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مراسم بزرگداشت روز بهورز به همت مرکز بهداشت شهرستان سمنان و مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت شهرستان سمنان با هدف تجلیل از بهورزان و مربیان بهورزی شاغل در شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه برگزار شد.
در این برنامه دکتر کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه، مهندس دارائی معاون فنی مرکز بهداشت استان سمنان، دکتر رهبر سرپرست مدیریت گروه گسترش شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی، دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، بنائی نیاسر کارشناس مسئول بهورزی معاونت بهداشتی، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و جمعی از مربیان، بهورزان و پیشکسوتان بهورزی حضور داشتند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک روز بهورز و قدردانی از زحمات این عزیزان، بهورزان را ستون های اصلی سلامت و گروهی جایگزین برای تضمین دسترسی به خدمات پایه سلامت در روستاها و مناطق محروم دانست.
دکتر سید سعید کسائیان بیان نمود: بهورزان تلاشگرانی هستند که پیام سلامت را به دورافتاده ترین مناطق می رسانند و می کوشند با خدمت رسانی همه جانبه، سلامت مردم روستا را که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، حفظ و ارتقا دهند.
بیان خاطرات، اجرای موسیقی محلی و سنتی، پخش کلیپ خدمات ارزنده بهورزان و اهدای لوح سپاس و هدایا ازبرنامه های این مراسم بود.