آئین تقدیر از عوامل اجرائی پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ آئین تقدیر از عوامل اجرائی پنجمین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی فیزیولوژی و فارماکولوژی ایران با حضور دکتر کامران قدس رئیس کنگره، دکتر مجید میرمحمدخانی نائب رئیس کنگره، دکتر علی رشیدی پور دبیر علمی کنگره، دکتر بهادر باقری دبیر اجرایی کنگره و جمعی از مسئولان و عوامل اجرایی برگزاری کنگره روز شنبه 6 آبان ماه سال 1402 در سالن امام رضا (ع) ستاد برگزار an.
در ابتدای مراسم دبیر علمی کنگره ضمن تجلیل از همه عوامل اجرایی برگزارکننده کنگره، به ارائه بازخوردهای شرکت کنندگان در کنگره در خصوص نحوه برگزاری آن پرداخت.
دکتر علی رشیدی پور گفت: در تمامی بازخوردهای دریافت شده، نظم حاکم بر روند اجرایی، همکاری و مشارکت تعداد زیاد دانشجویان و سطح بالای علمی کنگره مورد توجه ویژه قرار داشت و در مجموع مشارکت خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، موجب شد این کنگره به یکی از بی نظیرترین کنگرههای برگزار شده مبدل شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از زحمات تمامی عوامل تیم علمی و اجرایی عنوان کرد: این موفقیت ماحصل همدلی، تعاون و مسئولیت پذیری تک تک اعضای تیم های علمی و اجرایی است و قطعا با این پتانسیل موجود، راه های موفق بیشتری پیش رو خواهیم داشت.
در پایان این مراسم با اهدای تقدیرنامه از عوامل علمی و اجرایی کنگره تجلیل شد.
برای مشاهده تصاویر این آئین بر روی لینک زیر کلیک نمائید