405 نفر در برنامه های آموزشی دیماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شرکت کردند
مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از مشارکت 405 نفردر برنامه های آموزشی دیماه مرکز آموزش مداوم دانشگاه خبر داد.
دکتر امیر مولایی بیان نمود: برنامه های آموزشی که به صورت حضوری و مجازی در قالب کنفرانس، وبینار و کارگاه هایی با عناوین غربالگری هیپوتیروئیدی در نوزادان ترم و نارس و نحوه مراقبت و درمان بیماران، تشنج در کودکان و بالغین، نسخه نویسی تمرینی، افق های نوین در کاردرمانی از نظریه تا عمل، دیابت و مراقبت های آن و آنفلوآنزا برگزار شد.
وی افزود: سخنرانان این برنامه ها دکتر سید سعید کسائیان، دکتر غلامرضا محمدی، دکتر محمدناصر رهبر، دکتر مهدی سیدآبادی، دکتر پریسا ارزانی، دکتر الهه قدس، مژگان قدس، دکتر مینا سادات میرشجاع، دکتر حسین علی بخشی، دکتر علی اکبر پهلوانیان، دکتر زهرا احمدی زاده، دکتر فاطمه مطهری نژاد، آقای حنیف زارع زاده، دکتر اعظم کشاورز، دکتر ابوالفضل فتاح، دکتر علی گوهری و دکتر نجمه نمازی بودند.
مدیر مرکز آموزش مداوم دانشگاه تصریح کرد: گروه هدف این برنامه ها، پرستاری، هوشبری، اتاق عمل، بیهوشی، مامایی، مشاوره در مامایی و... فیزیوتراپی، کاردرمانی، تغذیه بالینی، تغذیه ورزشی، طب سنتی ایرانی، میکروب شناسی مواد غذایی و ... پزشکی عمومی، پزشک عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده، متخصصین و فوق تخصص کودکان، بیماریهای کودکان و جراحی عمومی، بیماریهای داخلی، بیهوشی، زنان و زایمان، غدد درون ریزی و متابولیسم، گوارش بالغین(داخلی)، گوارش و کبد بالغین، و ... در مجموع 33 امتیاز بازآموزی داشته است.
برای مشاهده تصاویر برنامه های آموزشی برگزار شده، کلیک نمائید