پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت روز مهندس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی پنجم اسفند ماه، سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و «روز مهندس» را به تمامی تلاشگران این عرصه در دانشگاه تبریک گفت.
متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر است:
شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.
نظام سلامت یکی از عالی ترین عرصه های بی بدیل خدمت گزاری است. دستیابی به اهداف این نظام، نیازمند استقرار و توسعه بسترهای لازم و مناسب بوده که مهم ترین رکن آن فناوری اطلاعات است.
اینجانب فرارسیدن روز مهندس را به یکایک مهندسان ایران زمین بهویژه مهندسان شریف مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان از جمله مهندسین پرتلاش حوزه آمار و فناوری اطلاعات، توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی و تجهیزاتی، مهندسین تجهیزات پزشکی و تمامی جامعه مهندسین دانشگاه که در اعتلای بیش از پیش دانشگاه گام برداشته تبریک عرض نموده و برای همۀ عزیزان توفقیات روزافزون را از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه