جلسه کمیسیون ماده 11 و قرارگاه نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیسیون ماده 11 و قرارگاه نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 26 شهریور ماه سال جاری، جلسه های کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی و قرارگاه ستاد نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان،  و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ها که معاون دادستان استان سمنان و نماینده تعزیزات حکومتی استان نیز حضور داشتند، اعضای حاضر در جلسه ضمن بررسی تخلفات بر تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های بهداشتی درمانی تاکید نمودند و تعدادی پرونده های تخلفات مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد طبق قانون با موارد مطرح شده برخورد شود.

  • کد خبر : 46383
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *