جلسه کمیسیون ماده 11 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیسیون ماده 11 در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز شنبه یازدهم شهریور ماه سال جاری، جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی تخلفات بر تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های بهداشتی درمانی تاکید شد و تعدادی پرونده های تخلفات مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد طبق قانون با موارد مطرح شده برخورد شود.

  • کد خبر : 46125
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *