جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

روز سه شنبه 29 آذر ماه 1401، جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد. کمیته اسکان دانشگاه، کمیته ای متشکل از معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، معاون درمان، معاون آموزشی، مدیر اداره حراست، مدیر اداره حقوقی و مدیر امور پشتیبانی و رفاهی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 29 آذر ماه 1401، جلسه کمیته اسکان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر خالقی هاشمیان سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی بابائی مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه گزارشی پیرامون وضعیت خوابگاه ها و خانه های سازمانی دانشگاه و درخواست های واصله برای استفاده از خوابگاه و خانه سازمانی ارائه نمود و در ادامه اعضاء کمیته پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مباحث مطرح شده، تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.
 
گفتنی است: کمیته اسکان دانشگاه، کمیته‌ای متشکل از معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، معاون درمان، معاون آموزشی، مدیر اداره حراست، مدیر اداره حقوقی و مدیر امور پشتیبانی و رفاهی است.
 
 
 
 
  • کد خبر : 41489
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *