نشست اعضای کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 16 اردیبهشت ماه 1404، جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه اعضای کارگروه به مرور مصوبات جلسه قبل پرداخته و پیرامون درخواست های واصله به دبیرخانه کارگروه و تسهیل و تسریع در پیشبرد اجرای دستورالعمل ها تبادل نظر شد و تصمیم لازم در راستای موارد بیان شده گرفته شد.
لینک کوتاه خبر :