جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 25 فروردین ماه سال جاری، جلسه کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی بهداشتی درمانی با حضور دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، محمد رضا ناصری معاون تعزیرات حکومتی استان سمنان و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی تخلفات بر تسریع و قاطعیت رسیدگی به پرونده های بهداشتی درمانی تاکید شد و تعدادی پرونده های تخلفات مربوط به حوزه های بهداشتی، درمانی و دارویی در مناطق تحت پوشش دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد طبق قانون با موارد مطرح شده برخورد شود.