جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه برگزار شد

جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه 13 اسفند ماه 1403، جلسه کارگروه پرداخت مبتنی بر عملکرد دانشگاه با حضور دکتر قدس رئیس دانشگاه، دکتر هدایتی معاون آموزشی، دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه اعضای کارگروه به مرور مصوبات جلسه قبل پرداخته و پیرامون درخواست های واصله به دبیرخانه کارگروه و تسهیل و تسریع در پیشبرد اجرای دستورالعمل ها تبادل نظر شد و تصمیم لازم در راستای موارد بیان شده گرفته شد.

  • کد خبر : 55294
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *