نشست هم اندیشی پیرامون مسائل حقوقی قراردادهای معاونت بین الملل برگزار شد

نشست هم اندیشی پیرامون مسائل حقوقی قراردادهای معاونت بین الملل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 29 فروردین ماه 1402 جلسه معاونت بین الملل با مدیر حقوقی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن جالسات معاونت بین الملل دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر قدس معاون بین الملل و  فداییان مدیر حقوقی دانشگاه و کارشناس بین الملل دانشگاه برگزار شد، پیرامون مسائل حقوقی قراردادهای معاونت بین الملل بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

  • کد خبر : 43497
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *