قدردانی مشاور وزیر بهداشت و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی از زحمات و تلاش‌های ارزنده رئیس دانشگاه در پیشبرد اهداف دبیرخانه مربوطه

قدردانی مشاور وزیر بهداشت و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی از زحمات و تلاش‌های ارزنده رئیس دانشگاه در پیشبرد اهداف دبیرخانه مربوطه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر سید حسن امامی رضوی مشاور وزیر بهداشت و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با ارسال تقدیرنامه ای از زحمات و تلاش‌های ارزنده دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در انجام وظایف محوله و پیشبرد اهداف دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی قدردانی نمود.

در من این تقدیرنامه آمده است:

همکار گرامی و ارجمند جناب آقای دکتر کامران قدس

رئیس محترم دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان

با سلام و احترام؛

تلاش‌های ارزنده و تعهد خود صادقانه جناب‌عالی در انجام وظایف محوله و نقش مؤثر شما در پیشبرد اهداف دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی شایسته قدردانی و سپاس است. پشتکار، دقت نظر و روحیه همکاری شما در مسیر تحقق مأموریت‌های محوله تأثیری انکارناپذیر در ارتقای کیفیت خدمات و بهبود عملکرد مجموعه داشته است.

بدین‌وسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌دریغ شما از خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون و سلامتی و موفقیت در تمامی عرصه‌های زندگی را مسئلت دارم. امید است در سایه الطاف الهی همواره سربلند و پیروز باشید.

دکتر سید حسن امامی رضوی

مشاور وزیر و رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

  • کد خبر : 55443
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *