دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با دکتر قدس رئیس دانشگاه

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با دکتر قدس رئیس دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری دکتر مهدی منصوری رئیس و دکتر عباس علی طاهریان معاون پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان  با دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که حجت الاسلام و المسلمین محرم بیابانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز حضور داشتند، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم به رئیس و معاون دانشگاه آزاد اسلامی، بیان نمود: هیچ عاملی نباید روی ذهن ها تأثیر گذار باشد و باید با ذهنیت خوب و صحیح حرکت کنیم و از امکانات موجود در استان به نفع استان به ویژه جوانان جویای علم استفاده کنیم.

دکتر کامران قدس تصریح نمود: همکاری و تعامل بیش از پیش بین این دو واحد بزرگ آموزشی، باعث رشد و شکوفایی استان خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و واحد سمنان ضمن تبریک روز پزشک، بیان داشت: پزشکان همواره در تمام صحنه های انقلاب اسلامی در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه همواره تلاش مضاعف نمودند.

دکتر مهدی منصوری گفت: امکانات، تجهیزات به روز و پتانسیل های موجود در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان زمینه ارتقاء حوزه پزشکی دانشگاه آزاد واحد سمنان را بیش از پیش فراهم کرده است که ان شاء الله با تعامل و هم افزایی بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای ارتقاء علمی بیشتر دانشجویان دو دانشگاه گام برداریم.

در این دیدار حاضران در جسله پیرامون تعامل موضوعات آموزشی، درمانی و دانشجویی بحث و تبادل نظر کردند.

 

  • کد خبر : 46118
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *