درمان شیرخواران و کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی رایگان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

درمان شیرخواران و کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی رایگان شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه از رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال کشور در مراکز درمانی دولتی خبر داد.

دکتر کامران قدس بیان نمود: رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال کشور در مراکز درمانی دولتی در هیات دولت مصوب شد و به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از بیماری کودکان و درمان آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مصوبه درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال را در شرایط فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، یک تصمیم و اقدام مهم تلقی و از این اقدام هیات دولت، قدردانی کرد.

  • کد خبر : 50053
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر