پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در پیامی فرا رسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه را به تمامی دانشگاهیان، روحانیون، دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و تلاشگران عرصه علم و دانش تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمِ الله اَلرَّحمنِ اَلرَّحیم

۲۷ آذر ماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام بزرگوار است.

بدون شک دانشگاهی می تواند در پرورش نسل آینده ساز کشور عزیزمان ایران، سربلند باشد که در کنار علم و دانش جوانان این مرز و بوم، به احیا و حفظ ارزش های دینی و اسلامی انقلاب نیز بپردازد و ما امروز هم بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت آفرین نیازمندیم تا بتوانیم گام های استوار و محکمی برای پیمودن راه های دشوار و دستیابی به قله های پیشرفت برداریم و پیوند دو نهاد معرفت آفرین و دانش افروز می تواند، مسیر سعادت و بالندگی ایران عزیزمان را هموار سازد.

یکی از اقدامات بزرگ امام راحل (ره) در طراحی وحدت حوزه و دانشگاه این بود که دانشگاه و حوزه علمیه با توانایی های ویژه خود یکدیگر را تقویت کنند و بی گمان هماهنگی و همدلی و تبادل تجربیات آموزشی و پژوهشی میان این دو نهاد، می تواند به مثابه دو بال، جامعه ایرانی را در توسعه پر شتاب علم و فناوری و گسترش نظریات جدید در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، هم‌تراز با دیگر جوامع، در مدار توسعه همه جانبه قرار دهد.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را به همه دانشجویان، اساتید، روحانیون و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و همچنین همه علما، طلاب و روحانیون استان تبریک عرض نموده و از همه عزیزان می‌خواهم با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی یکدیگر، روز به روز با هم‌گرایی بیشتر، در مسیر پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر نظام اسلامی گام بردارند.

دکتر کامران قدس

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 48523
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر