پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی ماما

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز جهانی ماما

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی «روز جهانی ماما» را تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شرح زیر است است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

ادامه هستی در گرو تداوم برق شادمانه نگاه مادران و لبخند روشن و معصومانه نوزادان است و سلامتی این عزیزان مدیون تلاش شبانه روزی و بدون چشم داشتی است که برای مراقبت آنان بکار بسته اید.

روز جهانی ماما فرصت مناسبی برای یادآوری اهمیت و جایگاه مامایی در نظام سلامت  و تجلیل و قدرانی از خدمات خالصانه و زحمات بی شائبه شما است؛ جامعه مامایی به واسطه مهارت، دانش، ایثار اخلاص و معنویات خویش که همواره نوید بخش حیات، نشاط و سلامت برای خانواده ها بوده و درراستای امر جوانی جمعیت به عنوان یک "سفیر جوانی جمعیت" برای تامین سلامت مادر و کودک، مایه مباهات به شمار می آیند.

اینجانب روز جهانی ماما را به تلاشگران جامعه مامایی در حوزه های بهداشت و درمان که وظیفه دشوار و حیاتی حفظ سلامت مادر و نوزاد را به عهده دارند، تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و موفقیت، سلامتی و بهروزی این قشر خدوم در حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

دکتر کامران قدس 

رئیس دانشگاه

  • کد خبر : 51722
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر