پیام دکتر قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت عیسی بن مریم و آغاز اعیاد سال نو میلادی، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی این میلاد را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
زادروز پیامآور رحمت و بشارتدهنده معنا و فضیلت، حضرت عیسی مسیح(ع)، فرصتی است مبارک، هم برای نکوداشت کلمه و روح خدا که در مریم بتول تنزل یافت و هم برای تهنیت به همه خداباوران و همه پیروان توحید ابراهیمی، بهویژه مسیحیان جهان و ایران که این روزها با پیوند زدن میان این زادروز مبارک و تقویم خورشیدیشان، به استقبال سال نو میلادی میروند.
بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان والامقام جامعه مسیحی ایران، تبریکات صمیمانه خویش را به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین سال 2025 میلادی را پیشاپیش، حضور هموطنان گرامی به ویژه یکایک هموطنان عزیز مسیحی، اساتید و دانشجویان بین المللی دانشگاه و خانواده محترمشان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند مهربان، موفقیت، سلامتی، سربلندی و شادکامی را آرزومندم.
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه