پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پی درگذشت دانشجوی دندانپزشکی این دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی درگذشت روانشاد جناب آقای مهدی احمدی راد دانشجوی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام»
هر آنچه خداوند بزرگ مقدّر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و برآنچه که حکمت متعالی اش تعلق می گیرد هیچ کس را یارای تغییر و تعدیل نمی باشد و از این رو هر از چندگاه در گذر زمان، در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید.
درگذشت غمانگیز روانشاد جناب آقای مهدی احمدی راد دانشجوی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.
بدینوسیله، مراتب تسلیت و همدردی عمیق و خالصانه خود از این فقدان جانسوز را به نمایندگی از سوی خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به خانواده محترم ایشان ابراز مینمایم.
با توسل به حضرت حق و ائمه اطهار علیهم السلام برای آن عزیز سفرکرده، رحمت و مغفرت الهی و برای خانواده داغدار، بازماندگان محترم، جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز صبر و شکیبایی مسئلت مینمایم. روحش شاد و یادش ماندگار
رئیس دانشگاه