پیام تبریک ریاست دانشگاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان عرصه ارتباطات حوزه سلامت استان تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام دکتر قدس بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمانها و نهادهای مختلف است.»
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی، تداعیگر نقش موثر و پررنگ روابط عمومیها در پیشبرد اهداف سازمانهاست. اطلاعرسانیهای شفاف، دقیق و موثر روابط عمومی هر سازمان موجب اعتمادسازی و مشارکت بیشتر مردم در جهت تحقق اهداف آن سازمان خواهد شد.
توسعه پایدار بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نیست، در نتیجه روابط عمومی در سازمانها باید همگام با دانش روز با بهره گیری از فناوریهای نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی، مدیران را در اخذ تصمیمهای درست و شایسته یاری نماید. نقش روابط عمومی در مجموعه خدمات بهداشتی و درمانی، به عنوان متولی اصلی سلامت مردم و جامعه، نیز حائز اهمیت ویژهای است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به واسطه تلاش های ارزنده خود همواره یاری گر این مجموعه برای خدمت رسانی بهتر بوده و بیتردید در دستیابی دانشگاه به اهدافش، نقش غیرقابل انکاری داشته است.
به همین مناسبت اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه دستاندرکاران خدوم و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر میدارند، تبریک و تهنیت عرض مینمایم و توفیقات روز افزون شما عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت میدارم.
رئیس دانشگاه
لینک کوتاه خبر :