پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز فناوری اطلاعات سلامت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی فرا رسیدن 19 آبان روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت را تبریک گفت.
در متن پیام رئیس دانشگاه آمده است:
در سازمانهای ارائه دهندۀ خدمات و مراقبتهای سلامت یکی از منابع اصلی اطلاعات، پروندۀ پزشکی بیمار است که بهعنوان غنیترین منبع اطلاعاتی، مهمترین ابزار ذخیره و بازیابی اطلاعات و تحلیل مراقبتهای بهداشتی و درمانی میباشد، پیشرفت فناوری و استفاده از علوم مختلف در این حوزه نیز نمایان است.
زحمات کارکنان حوزۀ فناوری اطلاعات سلامت همواره بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است. کارشناسان این رشته برآنند تا با پیادهسازی اهداف این رشته که افزایش سرعت، صحت و امنیت در دسترسی، ثبت و انتقال اطلاعات و ایجاد راهکارهایی نوین جهت آگاهی بخشی به افراد در مهار ابتلا به مشکلات و بیماریها در بروز خطاهای پزشکی است را به حداقل برسانند.
اینجانب 19 آبان ماه روز جهانی فناوری اطلاعات سلامت را به همۀ تلاشگران این عرصه بهویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان رشتۀ فناوری اطلاعات سلامت در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تبریک عرض نموده و از زحمات بیدریغ و تلاش های مجدانه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه در جهت تحقق سلامت جامعه تقدیر و تشکر مینمایم و از خداوند متعال برای آنان زندگی با عزت و همراه با آرامش مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه