همایش پیاده روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان ایران با همکاری واحد سلامت خانواده و امور بانوان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار، مراسم پیاده روی در روز پنج شنبه 25 آبان ماه سال 1402 برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار در خصوص سلامت بانوان و تاثیر و نقش مثبت آن بر خانواده و سلامت جامعه توضیحاتی را بیان نمود و سپس پیاده روی از مسیر شبکه بهداشت تا پارک بانوان انجام شد.
لینک کوتاه خبر :