نشست هم اندیشی درراستای برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت حوزه بین الملل دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح روز شنبه 21 مرداد ماه سال جاری نشست هم اندیشی درراستای برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت امکانات، منابع و تجهیزات مورد نیاز معاونت بین الملل و پردیس بین الملل در سالن جلسات معاونت بین الملل دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر داریوش پهلوان معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه، دکتر الله قدس معاون بین الملل، باقری رییس امور مالی ستاد معاونان حضور داشتند، حاضران در جلسه درراستای مسائل مرتبط با دانشجویان بین الملل، دفتر بین الملل دانشگاه در تفلیس-گرجستان و IPD بحث و تبادل نظر پرداختند.
لینک کوتاه خبر :