نشست دکتر قدس رئیس دانشگاه با روسای بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز سه شنبه 16 بهمن ماه سال جاری نشست دکتر قدس رئیس دانشگاه با روسای مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی و بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با هدف بررسی روند ارائه خدمات در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست که دکتر احسان حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه، دکتر محمد حسن تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر احسان حسین زاده به ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه پرداخت و روسای بیمارستان ها نیز مسائل و نظرات خود را در حوزه های مختلف بیان نمودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از دست اندرکاران این حوزه و با تاکید بر اجرای الزامات فنی درراستای مصرف بهینه انرژی در مناطق تحت پوشش دانشگاه، بیان نمود: ما نیز هم راستا و هم گام با کشور باید شرایطی را فراهم آوریم که با مصرف بهینه بتوانیم مطلوب ترین خدمت رسانی را به مراجعه کنندگان و بیماران بستری در بخش ها ارائه نمائیم.