گامی مهم در توسعه آموزش عالی دانشگاه:
موافقت وزارت بهداشت با پذیرش دانشجو در رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ بر اساس رأی صادره در دویست و نود و پنجمین جلسه شورای گسترش دانشگاههای علوم پزشکی مورخ ۱۷ تیرماه ۱۴۰۴، با راهاندازی رشته «فناوری اطلاعات سلامت» در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با ظرفیت پذیرش ۵ دانشجو برای یک دوره موافقت شد.
این موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گامی ارزشمند در راستای توسعه ظرفیتهای آموزشی و ارتقای سطح علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به شمار میآید و زمینهساز پرورش متخصصان توانمند در حوزه فناوری اطلاعات سلامت خواهد بود.
مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به خانواده دانشگاه، از حمایتها و توجه ویژه دکتر محمدرضا ظفرقندی مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قدردانی نموده و آرزومند تداوم این مسیر در جهت ارتقای آموزش عالی، توسعه رشتههای نوین و خدمترسانی شایسته به مردم استان سمنان و کشور عزیزمان ایران است.