مراسم درختکاری به مناسبت هفته ملی جمعیت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز دوشنبه 25 اردیبهشت ماه سال جاری در راستای هفته ملی جمعیت (24 تا 30 اردیبهشت ماه)، مراسم درختکاری در جهت بزرگداشت و تکریم هویت مادری با حضور دکتر قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و مسئولین ستادی در مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی اله صفری برگزار گردید.
در این برنامه مادران جوان شاغل در شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار که در سال 1401 صاحب فرزند شده اند ضمن حضور در مراسم، درختانی را به رسم یادبود فرزندانشان در مرکز خدمات جامع سلامت شهید نبی اله صفری کاشتند و درختان به نام فرزندان ایشان پلاک گذاری شد.
دکتر بهرام قدس در حاشیه برگزاری این مراسم، گفت: مساله جوانی جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار تمامی تلاش خود را در جهت افزایش و بهبود شاخص های جمعیتی انجام می دهند.