قدردانی رئیس دانشگاه از حضور ارزشمند مدافعان سلامت، کارکنان و دانشجویان دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی از حضور ارزشمند مدافعان سلامت، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی نمود.
در متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام و احترام؛
حضور ارزشمند مدافعان سلامت، کارکنان و دانشجویان گرامی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان انتخابات باشکوه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ، بار دیگر برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران رقم زد و ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده و حماسی خود در پای صندوق های رأی، برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود افزودند.
در این میان، حضور پرشور و شعور شما مدافعان سلامت، کادر پرتلاش بهداشت و درمان و دانشجویان گرامی و هنکاران سطوح مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که در خط مقدم حفظ سلامت و ارائه خدمات درمانی به مردم شریف استان جانفشانی می کنید، جلوه ای خاص به این حماسه ملی بخشید و نشان از تعهد و ایمان عمیق شما به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های والای انقلاب اسلامی دارد.
بدینوسیله، از صمیم قلب از حضور پرشور و شعور شما در انتخابات مجلس،شورای اسلامی و خبرگان رهبری صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم. امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شاهد تداوم عزت و سربلندی ایران اسلامی و پیشرفت و توسعه روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
با آرزوی سلامتی و توفیق
دکتر کامران قدس
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان