سفر نوروزی رئیس دانشگاه به شهرستان های گرمسار و آرادان درراستای بررسی روند ارائه خدمات در ایام نوروز
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در اولین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۳، دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه به همراه کارن یحیائی مسئول و پژمان قرائیان جانشین و دبیر ستاد نوروزی دانشگاه در نوروز ۱۴۰۳ با سفر به شهرستان های گرمسار و آرادان، از مراکز بهداشتی، درمانی و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار و آرادان بازدید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق هیأت همراه با حضور در بیمارستان های معتمدی شهرستان گرمسار و امام حسین علیه السلام شهرستان آرادان، درمان بستر ایوانکی و کلینیک تخصصی امام خمینی ره گرمسار، ضمن حضور در بخش های مختلف این مراکز درمانی و گفتگو با کارکنان و بیماران بستری در بخش ها، سال نو را تبریک گفته و به بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی پرداخت.
دکتر کامران قدس از مراکز خدمات جامع سلامت داورآباد شهرستان آرادان بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو، به تقدیر از همکاران سخت کوش این مراکز پرداخت.
رئیس دانشگاه و هیأت همراه از بازدید از مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گرمسار، پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی زائر گرمسار، داورآباد آرادان و ایوانکی نیز بازدید کرده با بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات در این حوزه ها، ضمن عرض تبریک، هدایایی به این عزیزان تقدیم کرد.
همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با کارکنان پایگاه امداد و نجات بین شهری ایوانکی هلال احمر دیدار و ضمن عرض خداقوت و از زحمات و تلاش های این عزیزان درراستای ارائه خدمت رسانی به مسافران نوروزی با اهدای هدایایی قدردانی کرد.