سرپرست معاونت آموزشی پایه دانشکده پزشکی منصوب شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه در حکمی دکتر داود باقرنصر آبادی عضو هیئت علمی گروه بیوتکنولوژی پزشکی را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی پایه دانشکده پزشکی منصوب نمود.
در این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر داود باقر نصر آبادی
عضو محترم هیئت علمی گروه بیوتکنولوژی پزشکی
با سلام و احترام؛
حسب پیشنهاد سرپرست محترم دانشکده پزشکی و تایید معاون محترم آموزشی دانشگاه و نظر به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان "سرپرست معاونت آموزشی پایه دانشکده پزشکی" منصوب می شوید.
امید است با بهره گیری از تجربه و توان اعضای محترم هیات علمی و کارکنان پرتلاش آن دانشکده و شناخت و بکارگیری امکانات و ظرفیت های موجود دانشگاه و برنامه ریزی دقیق و منسجم، نسبت به ارائه خدمات مطلوب به اعضاء محترم هیئت علمی و دانشجویان عزیز اهتمام جدی به عمل آورید و ضمن رعایت قوانین و مقررات اداری و اعتدال گرائی، با پیگیری و انجام وظایف مشروحه زمینه ارتقاء بیشتر دانشکده و مجموعه دانشگاه را فراهم نمائید. توفیق روزافزونتان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.
رئیس دانشگاه